wtorek, 16 lipca 2013

Liebster Award.

Dziękuję bardzo, że zostałam nominowana przez: http://zastapzloscmiloscia.blogspot.com/

Pytania:

1. Od kiedy Siatkówka?
2. Jaki jest Twój ulubiony Siatkarz? I dlaczego?
3. Jaki mecz zapadł Ci w pamięć?
4. Co sądzisz o Nowym Trenerze Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej Mężczyzn?
5. jakiej drużynie kibiucjesz?
6. Skąd wziął się Twój pomysł o blogu?
7. Kim chcesz być w przyszłości?
8. Jesteś jakąś adminką na fb? Jakiego fp?
9. Jaki sport jest w Twoim życiu oprócz Siatkówki?
10. Grasz w siatkówkę w jakimś klubie?
11. Lubisz Zbyszka Bartmana?


Moje odpowiedzi:

1. Od kiedy? Od 2011 roku :)
2. Ulubiony? Nie mam chyba ulubionego. Ale jeżeli już to Michał Kubiak. Dlaczego? Za walkę do końca.
3. Oj najbardziej to chyba ten z USA :) LŚ 2012. "PRZESTRZELIŁ, PRZESTRZELIŁ STANLEY!"
4. Co sądzę? Moim zdaniem Antiga nie jest doświadczony w roli trenera, ale trzeba w niego wierzyć. Trzeba wierzyć, że osiągnie wiele z naszą drużyną :)
5. Hmmm, nie kibicuję jednej. Są aż trzy: Asseco, JW, Skra.
6. Skąd? Kiedyś w wakacje sprzątałam pokój i tak sobie jakoś pomyślałam o blogu :)
7. Kim? Nie mam pojęcia... Trudne pytanie.
8. Jestem :) Na kilku fp. "Siatkówko, czy wyjdziesz za mnie?"., "Okiem bloggera - Jullaa"., "Wszyscy Polacy Kochamy Siatkówkę Polską".
9. Tenis :) PS. Grałam kiedyś.
10. Gram ;) Volley Vasyl.
11. Zbysia? Pytanie... Oczywiście, że tak :)



Pytania:

1.Ile masz lat?
2.Spotkałaś kiedyś siatkarza?
3.Jakie jest Twoje marzenie?
4.Jaki jest najlepszy blog jaki do tej pory przeczytałaś?
5.Ulubiony siatkarz?
6.Jakiemu klubowi kibicujesz w PlusLidze?
7.Twoim zdaniem kto wygra LŚ 2013?
8.Byłaś kiedyś na meczu?
9.Masz jakąś rzecz bez której nie wychodzisz z domu?
10.Kto jest Twoim autorytetem?
11.Masz jakiś ukryty talent?


Moje odpowiedzi:

1. Mam 14 lat.
2. Niestety nie...
3.Pojechać na mecz reprezentacji Polski w siatkówce mężczyzn.
5.Michał Kubiak.
6.Kibicuję Asseco Resovii Rzeszów.
7.Hm... myślę że, Brazylia!
8.Nie.
9.Tak, telefon.
10.Moim autorytetem jest Krzysztof "Igła" Ignaczak.
11.Nie mam

Moje nominacje:

1. Ile masz lat?
2. Od ilu lat jesteś fanem siatkówki?
3. Jak masz na imię?
4. Kto jest twoim ulubionym siatkarzem / siatkarką
5. Masz jakiś autograf lub zdjęcie z siatkarzem?
6. Dlaczego prowadzisz swojego bloga?
7. Masz jakiegoś zwierzaka?
8. Kto jest twoim autorytetem?
9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
10. Jakiej muzyki lubisz słuchać?
11. Jakie jest twoje największe marzenie?



4 komentarze:

  1. No przysięgam, że zostawiałam tu komentarz. Blogspot doprowadza mnie do białej gorączki -.- Ale jestem cierpliwa, więc napiszę jeszcze raz ;)
    Dziękuję za nominację ;* Cieszę się, że podoba Ci się moja twórczość :* Jednakże nie bawię się osobiście w nominację, ale na pytania chętnie opowiem, bo uwielbiam to robić ;)
    1. 16lat
    2. A jakość 4-5 lat temu zakochałam się w tym sporcie.
    3. Wika ;)
    4. Nie mam ulubionego. Zakochałam się w całej reprezentacji i Skrzacistych Serbach, którzy już nie są skrzaciaści ;p
    5. Oczywiście :) Autografy mam od Bartmana, Pitera, Igły, Kurka, Kłosa, Atanasijevicia, Cupkovicia, Kooistry, Kosoka, Achrema, Dangera i jeśli się liczy to od Nawrockiego. A jeśli chodzi o zdjęcia to mam z Piterem, Igłą, Kłosem, Cupkoviciem, Atanasijeviciem, Łomaczem,Dangerem. To chyba tyle, ale liczę na poszerzanie kolekcji w tym sezonie ;)
    6. Oderwanie od szarej rzeczywistości, rozwój wyobraźni, poznanie opinii na temat mojej twórczości, lubię sobie wyobrażać siatkarzy w różnych sytuacjach i charakterach, lubię po prostu pisać ;)
    7. siostra się liczy? :)
    8. Bogdan Wenta, bo to klasa sama w sobie; polscy siatkarze - wulkany pozytywnej energii; dążą uparcie do celu
    9. Spotykam się z przyjaciółką, słucham muzyki, jeżdżę na rowerze, czytam i piszę blogi - moje małe, nieszkodliwe i jedyne uzależnienie ;)
    10. Słucham głównie radia i tego co wpadnie w ucho. Nie mam ulubionego gatunku ;)
    11. Pojechać na mecz reprezentacji polskich siatkarzy, mieć koszulkę szczypiornisty lub siatkarza; a z tych nierealnych to poznać osobiście Michała Jureckiego, Krzyśka Lijewskiego bądź siatkarza. Spędzić z nim po prostu chwilę jak z dobrym przyjacielem ;)

    buźki ;*
    Zakręcona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tą listę! :)
      A co do 7 to, hahah padłam! :D widzę, że za siostrą specialnie nie przepadasz! :D
      Zazdroszczę ci tylu autografów! ;3 i oczywiście zdjęć!:)


      Również pozdrawiam ;*

      Usuń
    2. Nie, nie, ja siostrę kocham i jakby ktoś do niej podszedł w złych zamiarach to... no właśnie, źle by się skończyło. Dla niego oczywiście ;) Siostrę kocham, ale czasem działa na nerwy ;)
      Mam zamiar poszerzać kolekcję na meczach Effectora. Marznę pod halą czasem, ale się opłaca ;)

      Usuń
  2. Nominuję Cię do Liebster Award:)

    Moje pytania:
    1. Od kiedy Siatkówka?
    2. Jaki jest Twój ulubiony Siatkarz? I dlaczego?
    3. Jaki mecz zapadł Ci w pamięć?
    4. Co sądzisz o Nowym Trenerze Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej Mężczyzn?
    5. jakiej drużynie kibicujesz?
    6. Skąd wziął się Twój pomysł o blogu?
    7. Kim chcesz być w przyszłości?
    8. Jesteś jakąś adminką na fb? Jakiego fp?
    9. Jaki sport jest w Twoim życiu oprócz Siatkówki?
    10. Grasz w siatkówkę w jakimś klubie?
    11. Lubisz Zbyszka Bartmana?

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń