wtorek, 15 lipca 2014

INFO! :)

MISIE ME KOCHANE! :)
Przybywam do Was z informacją. Otóż nie tak dawno temu założyłam drugiego bloga, o którym wie bardzo mało osób.
No cóż, możecie się spodziewać, że ten niedługo dobiegnie końca, ale spokojnie.. :)
Jeszcze kilka rozdziałów przed nami! :) + niedługo 58 epizod :)

Zapraszam Was bardzo serdecznie na prolog!
Zapoznajcie się również z zakładką "Bohaterowie".
W roli głównej Aleksandra Piechocka.
Bohaterka, która kompletnie zamknęła się w sobie po stracie najbliższych.
Czy ktoś odmieni jej życie? Pokaże, że ma ono sens? :)
Reszty dowiecie się w kolejnych rozdziałach.
Jak i kiedy one będą? Hm... Mam nadzieję, że dosyć regularnie, choć to jeszcze zależy od tego, jak będzie działał mój Internet...
Również z góry baaaaardzo przepraszam Was za wszystkie błędy językowe, interpunkcyjne oraz ortograficzne. Czytając moje "wypociny" możecie zauważyć, że jest tego sporo. Jednakże uwierzcie, że staram się nad tym pracować.
No cóż, mam nadzieję, że spodoba Wam się nowe opowiadanie. Postaram się, aby było lepsze od tego pierwszego! :D
I pamiętajcie, że komentując bardzo mnie motywujecie! :) Każda Bloggerka o tym dobrze wie. ;)
A więc nie rozpisuję się więcej, mam nadzieję, że wszyscy dotrwali do końca! 
Liczę na Was!
Całuję, Wasza Jullaa.

5 komentarzy:

  1. Na pewno będę czytać :) i komentować ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, miałam informować, więc informuję :D zapraszam na 40! :D http://nic-nie-dzieje-sie-bez-powodu.blogspot.com/2014/07/40-nie-pomyka-jest-to-ze-sie-mylisz.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy kiedyś jeszcze dodasz tu nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie jeszcze dzisiaj pojawi się epilog.

      Usuń
  4. Kiedy następny ? Czekam i czekam i czekam i czekam i doczekać się można .. Jak coś prowadzisz to dokończ to a nie po miesiącu dodajesz rozdziały .

    OdpowiedzUsuń